Romantic place in Cebu

I really love laag2x to relax myself from my stressful job. Here are some place here in Cebu that I could say the best talaga..

TOP 1. mountain view..
(nag-tent ra ko did2, nya kanang kaadlawn na.. nindot kaau i-istorya lagi,(or contemplate) about everything and anything.. about hopes and dreams..
with all the lights down below, naka-ana jud ka.. "the world is at my feet tonight..")

2. beach sa opon..papa mente kay wlay bayad..
(one night, naabot kog did2.. higda sa sand..tan-aw sa stars..minaw sa waves.. naka-ana ko.." dakoa sa heaven oie.. asa kaha akong star ana?")

3. sa first mactan bridge..
(gabii gihapon ni..naay dagat, naay pud yuta..naka-ana ko.. "asa jud kaha ko padung noh..)

4.sa sto.nino..
(kanang sa hawan sa gawas.. romantic kaau na nga place para nako oie.. murag in a different time and era..naka-ana ko.."lord, guide me..")

5. kanang area sa FUENTE kanang daghan galinya diha..
(nindot ilakaw diha, basta nuon kaadlawn , basta di lang ka matulisan.. in the middle of the hustle and the bustle of the city.. the city lights ba.
naka-ana pud ko.. " is there all there is to it? what really matters most?")

0 comments:



Post a Comment